آخر الأخبار

الأحد، 27 مارس 2016

نوال صابر

انا اسمي نوال صابر جاد سمير
انا عندي 20 سنه انا من شبرا الخيمه تابعه لمحافظه قليوب اريد اشتغل في التمثيل مفيش مخرج يكتشفني انا عندي مواهب مكتومه بداخلي كتير اوي بس اللي يعرف يخرجها مني لمزيد من معلومات عني او ارقامي او الفيس والتويتر لمشاهده المزيد اضغط هنا

هناك 8 تعليقات :

  1. انا محمودسالم بدى اتعرف على واحده جميله ومثقفه وبنت حلال

    ردحذف
  2. هلوووووووة انا عصام من اليمن ممكن نتعرف عليك

    ردحذف
  3. الفيس حق عصام العصفى او غدار ازمان بينا

    ردحذف
  4. هاي يا حلا هل ممكن الإستضافة أنا سمير من الجزاءر العاصمة الرقم االهاتف213662599131+أنا في ا نتضارك بي فارغ الصبر

    ردحذف
  5. هاي يا حلا هل ممكن الإستضافة أنا سمير من الجزاءر العاصمة الرقم االهاتف213662599131+أنا في ا نتضارك بي فارغ الصبر

    ردحذف

 
جميع الحقوق محفوظة © 2016 moza

تعريب ايهاب عبدالحليم